عمران استیودنت
عمران استیودنت

عمران استیودنت

Omranstu

دانلود نمونه سوال پایان ترم درس مدنی 4

نمونه سوال پایان ترم درس مدنی 4

نمونه سوال پایان ترم درس مدنی 4 استاد حمید طالب زاده

دانلود نمونه سوال پایان ترم درس مدنی 4

حقوق مدنی 4 طالب زاده
نمونه سوال دانشگاه آزاد ارومیه
سوالات پایان ترم
نمونه سوال پایان ترم درس مدنی 4
دسته بندی نمونه سوالات
فرمت فایل pdf
حجم فایل 3229 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

نمونه سوال پایان ترم درس مدنی 4 استاد حمید طالب زاده

از نمونه سوالات دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

دانلود نمونه سوال پایان ترم درس مدنی 4

سوالات پایان ترم حقوق مدنی 6 عقود معین قسمت الف با پاسخ صحرا فرهنگ خردمند دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

سوالات پایان ترم حقوق مدنی 6 عقود معین قسمت الف با پاسخ صحرا فرهنگ خردمند دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه
دسته بندی حقوق
بازدید ها 53
فرمت فایل rar
حجم فایل 355 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
سوالات پایان ترم حقوق مدنی 6 عقود معین قسمت الف با پاسخ صحرا فرهنگ خردمند دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

فروشنده فایل

کد کاربری 2076
کاربر

سوالات پایان ترم حقوق مدنی 6 عقود معین قسمت الف با پاسخ استاد خانم دکتر صحرا فرهنگ خردمند دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

نرم افزارهای تخصصی عمرانSpecialized civil engineering software

Specialized civil engineering software
تحقیق تاریخچه و نقش میلگرد در مهندسی عمران

پایان نامه مهندسی عمران با عنوان معرفی جامع و کامل روش تراکم دینامیکی و مقایسه آن باروش پیش بارگذاری در بهسازی خاک

پایان نامه مهندسی عمران با عنوان معرفی جامع و کامل روش تراکم دینامیکی و مقایسه آن باروش پیش بارگذاری در بهسازی خاک

هدف از این پایان نامه معرفی جامع و کامل روش تراکم دینامیکی و مقایسه آن باروش پیش بارگذاری در بهسازی خاک می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات110
حجم7 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیعمران

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه مهندسی عمران

معرفی جامع و کامل روش تراکم دینامیکی و مقایسه آن باروش پیش بارگذاری در بهسازی خاک

 
 
چکیده :
تراکم دینامیکی یکی از روش های دینامیکی بهسازی خاکهای سست می باشد. در این روش با اعمال ضربات سنگین بر سطح خاک میزان تراکم و درنتیجه ظرفیت باربری آن افزایش می یابد. این امر از طریق انتقال انرژی بوسیله امواج صورت می پذیرد . انرژی ناشی از این برخورد از طریق امواج حجمی به اعماق خاک منتقل شده و با تغییر نحوه قرارگیری دانه ها نسبت به هم ، توده متراکم تری را ایجاد می کند . عوامل گوناگونی بر میزان تأثیرگذاری این روش در بهسازی خاک دخیل هستند . نوع خاک، وزن و ارتفاع سقوط کوبه، فواصل کوبش و سطح آب زیرزمینی در منطقه مورد کوبش از جمله مهمترین عوامل تأثیر گذار هستند . (3)
 
در کل تراکم دینامیکی تکنیکی است که به وسیله آن مشخصات خاک مورد نظر بهبود می یابد و به خصوص این تکنیک  در خاک های دانه ای سست و غیر اشباع موثر می باشد . همچنین این روش بر روی خاک های چسبنده با تخلخل بالا موفقیت آمیز می باشد ولی میرایی انرژی در اینجا زیاد و به پر کننده ها نیاز می باشد . در این روش با پرتاپ وزنه هایی به وزن 5 تا 35 تن از ارتفاع 10 تا 40 متر بر روی یک سطح مشخص زمین ، مشخصات خاک بهبود را بهبود می دهند. که در این روند چگالی خاک با کاهش تخلخل ، افزایش می یابد و حجم سیال از منافذ خاک خارج می گردد.
 
تعدادی از وزنه ها وقتی با سطح خاک برخورد می کنند حجم زیادی از خاک تغییر شکل پیدا می کند . هرچند که بیشترین تاثیرات موثر در عمق خاک اتفاق می افتد که این به دلیل انرژی زیاد تولید در سطح به دلیل تراکم ایجاد می شود . انرژی تراکمی وقتی وزنه در راستای عمودی و محور تقارن برخورد کند به ماکزیمم مقدار خود می رسد و هرچه محل ضربه با محور تقارن زاویه پیدا کند این انرژی کاهش می یابد . همچنین انرژی امواج تولید شده در عمق های زیاد محل برخورد کاهش می یابد . در حقیقت بهبود تابعی از ارتعاشات ذرات خاک می باشد که این به دلیل انتشار امواج در منطقه ای از خاک می باشد که متراکم شده است . محققین زیادی در زمینه تراکم دینامیکی خاک به صورت آزمایشگاهی کار انجام داده اند از جمله وست  و پن می باشند که مطالعاتی این محققین انجام داده اند در محدوده خاک هایی می باشد که بیشترین تاثیر را دارند .
 
پیش بارگذاری، بارگذاری موقتی می باشد که در محل ساخت ساختمان ها و تأسیسات به منظور اصلاح خاکهای زیرسطحی بکار برده می شود و متداولترین روش برای آن انباشتن مصالح خاکریز است .(16)
از مزایای پیش بارگذاری، علاوه برکاهش نشست می توان به انجام بهسازی و عدم ایجاد سروصدا اشاره نمود که استفاده از آن را در مناطق شهری و یا در مواردی که محدودیت های همسایگی مطرح است، ممکن می سازد. از معایب پیش بارگذاری می توان به طولانی شدن زمان وقوع نشست غیراقتصادی شدن برداشت وحمل مصالح پیش بار به جای دیگر اشاره نمود.
•  برای سرعت بخشیدن به عمل پیش تراکمی از زهکش های ماسه ای استفاده می کنند . در استفاده از تکنیک پیش بار گذاری به همراه استفاده از زهکش های قائم ذکر این نکته ضروری است که میزان پیش بار باید بر اساس مقدار بارهای وارده از روسازه به خاک محل انتخاب شود. باید توجه داشت که در مورد خاک های پیش تحکیم ممکن است از اقدامات پیش بارگذاری به همراه زهکش های قائم عاید نگردد. (14)
 
مقایسه این دو روش :  
روش تراکم دینامیکی برای بهسازی انواع  خاک ها مناسب است و تا عمق 20 تا 15 متر را بهبود می بخشند و در این روش باید حفاظت از خطرات جراحت و صدمه به افراد تامین شود ، در اثر پرش گرد و غبار به بناها آسیب می رساند ، آب زیر زمینی باید بیش از 2متر پایین تر از سطح تراز زمین باشد این روش سریعتر از پیش بار گذاری هست ولی یکنواختی کمتری دارد . روش پیش بارگذاری  که شامل بار مناسب جهت پیش فشردگی خاک و قبل از اجرا بکار گرفته می شود ، برای رس های نرم تحکیم عادی ، لس ها ، لای ها خاک های الی ، خاکریز ها مناسب است ، عمق قابل ملاحظه ای بهبود پیدا می کند و روش راحت ولی کند است که با استفاده از زهکش های ماسه ایی یا فیتله ای تسریع پیدا می کنند . در روش خاکریز به عنوان سربار که شامل خاکریزی بیش از اندازه جهت دستیابی به نشست معین است . زمان کوتاهتر ، خاکریز اضافه برداشته می شود و برای رس های نرم تحکیم عادی لای ها نهشته های رسی ، خاکریز ها مورد استفاده می شود . سریعتر از پیش بارگذاری هست و با استفاده از زهکش های ماسه ای یا فیتله ای تسریع می یابد ، ولی نیاز به تجهیزات جهت گود برداری و عملیات خاکی دارد  .(14)
 
 
 
کلمات کلیدی:

تراکم دینامیکی

پیش بارگذاری

بهسازی خاک

اصلاح زمین

خاکهای سست

سازه‌های مهندسی

 
 
 
مقدمه
بسیاری از سازه‌های مهندسی، بر روی بستری مناسب از خاک بنا نمی شوند. بعنوان مثال خاکریزهای اجرا شده بر روی خاک های نرم‌ (رس‌های حساس)، دیوارهای حائل رودخانه‌ها که بر ماسه‌های بسیار سست بنا می‌شوند و یا سازه‌های دریایی که بر روی رسوبات سست واقع بر گسلهای قاره‌ای بنا شده‌‌اند. عدم شناخت رفتار خاکهای روانگرا یا حساس، ممکن است یکپارچگی سازه‌های واقع شده بر آنها را مورد تهدید قرار دهد. در مواجه با  زمین های سست عموما یکی از روش های زیرجهت حل مشکل برگزیده می شود :
- تغییر محل اجرای پروژه از محل با مصالح ضعیف به محلی به شرایط مناسب 
- برداشت مصالح نامناسب و جایگزینی با مصالح مناسب 
- تغییر طراحی پی در سازه و متناسب به شرایط ژئو تکنیکی زمین مورد نظر
- بهسازی خاک 
 
روش های اول و دوم همیشه امکان پذیر نیست و در برخی موارد موجب غیر اقتصادی شدن طرح می گردد . بهسازی زمین و اصلاح شرایط خاک محل، روشی است که برتری آن به لحاظ اقتصادی و فنی با روش سوم قابل مقایسه است و در بسیاری پروژه ها هزینه اجرای فنداسیون عمیق، بسیار بیشتر از روش های بهسازی خاک است. هدف از بهسازی خاک افزایش ظرفیت باربری خاک – کاهش نشست پذیری زمین – کاهش تخلخل و افزایش چگالی خاک-یکنواخت سازی ویژگی های تغییر شکل پذیری مصالح- جلوگیری از بروز تغییرات فیزیکی یا شیمیایی نامناسب در خاک می باشد.(2)
در این تحقیق به بررسی دو مورد از روش های بهسازی زمین پرداخته شده است که عبارتند از تراکم دینامیکی و پیش بارگذاری و در نهایت این دو روش با هم مقایسه شده است .
امروزه روش تراکم دینامیکی به طور وسیعی در نقاط مختلف جهان جهت بهسازی زمین های خشک، غیر اشباع و یا خاک های دانه ای سست زیر سطح آب زیرزمینی به کار می رود. در این روش ضربات متوالی کوبه ای به وزن 10تا 30 تن که از ارتفاع 10 تا 40 متر بر روی نقاط یک شبکه رها میشوند ، باعث تراکم خاک می شود. (1)
 
 
 
 
فهرست مطالب

مقایسه روش تراکم دینامیکی با روش پیش بارگذاری در بهسازی خاک

چکیده ------------------------------------------------------------------------------------1
مقدمه ------------------------------------------------------------------------------------4

بهسازی زمین ----------------------------------------------------------------------------6

معرفی اجمالی روش های بهسازی --------------------------------------------------------9

تراکم دینامیکی--------------------------------------------------------------------------21

اهداف عملیات تراکم دینامیکی-----------------------------------------------------------24
روش های تراکم دینامیکی --------------------------------------------------------------26
تجهیزات مورد استفاده برای تراکم دینامیکی---------------------------------------------33

طبقه بندی خاک ها از لحاظ کارایی-----------------------------------------------------39

طراحی عملیات تراکم دینامیکی
ویژگی های فیزیکی کوبه----------------------------------------------------------------47
تعداد ضربات---------------------------------------------------------------------------49

عمق نفوذ کوبه منطقه تراکمی ناشی از سقوط کوبه--------------------------------------50

فضای بین شبکه -----------------------------------------------------------------------56
عمق بهبود خاک------------------------------------------------------------------------60
ارتعاشات امواج ایجاد شده ناشی از برخورد کوبه به سطح زمین -------------------------66
محدودیت های کاربرد این روش------------------------------------------------------- 72
جمع بندی روش تراکم ------------------------------------------------------------------74

پیش بارگذاری--------------------------------------------------------------------------80

اهداف----------------------------------------------------------------------------------78 
روش های اجرایی--------------------------------------------------------------------80
پیش بارگذاری بوسیله خاکریز---------------------------------------------------------81

پیش بارگذاری توسط خلا یا ایجاد مکش-----------------------------------------------83

اصول برقراری زهکش مناسب در پیش بارگذاری-------------------------------------85
فاکتورهای موثر در طراحی پیش بارگذاری بوسیله خاکریز-----------------------------91
موارد کاربرد پیش بارگذاری----------------------------------------------------------98
نکات استفاده از روش پیش بارگذاری------------------------------------------------100
مزایای پیش بارگذاری---------------------------------------------------------------102

مقایسه روش تراکم  دینامیکی و پیش بارگذاری --------------------------------------104

نتیجه گیری ------------------------------------------------------------------------107
منابع-------------------------------------------------------------------------------109
 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

ایجاد ساختاری برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران در پروژه های عمرانی

ایجاد ساختاری برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران در پروژه های عمرانی

هدف از این پایان نامه ایجاد ساختاری برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران در پروژه های عمرانی (با مطالعه موردی پیمانکاران سازمان مهندسی و عمران شهر تهران) بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات162
حجم1773 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیصنایع و معادن

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع – مدیریت سیستم و بهره­ وری

ایجاد ساختاری برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران در پروژه های عمرانی

 

 

 


چکیده:
     دستیابی به معیارها و مولفه‌های ارزیابی عملکرد پیمانکاران در حوزه HSE یکی از مهمترین دغدغه‌های سازمان‌های پیشرو است که منجر به کاهش هزینه‌های مستقیم و غیر مستقیم سازمان می‌گردد. در این تحقیق سعی شده تا با شناخت شاخصه‌هایی برای ارزیابی عملکرد پیمانکاران فعال در حوزه‌های عمرانی- شهری از دیدگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)، مدلی ارائه گردد تا به کمک آن بتوان پیمانکاران را با یک سنگ محک ارزیابی و رتبه‌بندی نمود. این تحقیق به دنبال آن است تا به سازمان‌های پیشرو که موضوعاتی همچون بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE) را جزء اولویت‌های کاری خود در پروژه‌ها برمی‌شمارند، این پیام را برساند تا با شناخت شاخصه‌های مناسب در حوزه HSE و ارزیابی مناسب پیمانکاران خود نه تنها می‌توانند در کاهش هزینه‌های مشهود و غیر مشهود ناشی از عدم رعایت اصول HSE در فعالیت‌های برون‌سپاری شده به غیر، اقدامی اثربخش و کارا انجام دهند بلکه معیاری مناسب برای انتخاب‌های آتی پیمانکاران به دست خواهد آورد.

 

 

این تحقیق از لحاظ نوع هدف، کاربردی و از لحاظ نوع روش توصیفی- کیفی است. ابزارهای این تحقیق در بخش جمع‏آوری اطلاعات جهت تعیین ویژگی‏های مدل ارزیابی، نظرسنجی (از طریق انجام مصاحبه‏ های آزاد با خبرگان) و مطالعات میدانی است. برای تحلیل اطلاعات از روش امتیازدهی (توسط خبرگان) و جهت تست مدل از مطالعه موردی استفاده شده است. در ابتدای تحقیق، به وسیله پرسشنامه‌های بازی که در اختیار خبرگان در حوزه‌ HSE قرار می‌گیرد و همچنین با انجام مطالعات کتابخانه‌ای، ویژگی‌های یک مدل مناسب برای ازریابی عملکرد HSE پیمانکاران در پروژه‌های عمرانی شهری شناسایی می‌گردد. پس از اعتبارسنجی نتایج اولیه به دست آمده، با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)، به این شاخص‌های به دست آمده با توجه به درجه اهمیت‌شان وزن اختصاص می‌یابد. شاخص‌های شناسایی شده و اوزان اختصاص یافته با استفاده از پرسشنامه‌هایی که در اختیار خبرگان قرار خواهد گرفت، اعتبارشان سنجیده می‌گردد. در پایان نیز ساختار طراحی شده را برای گروهی از پیمانکاران سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اجرایی می‌نماییم تا روایی مدل طراحی شده مورد ارزیابی قرار گیرد. 
 

 

 

 

مقدمه: 
دستیابی به معیارها و مولفه‌های ارزیابی عملکرد پیمانکاران در حوزه HSE یکی از مهمترین دغدغه‌های سازمان‌های پیشرو است که منجر به کاهش هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم سازمان می‌گردد. از آنجا که فعالیت پیمانکاران در محیط‌های پروژه رافع مسئولیت کارفرما نمی‌گردد، سازمان موظف است کنترل‌های شایسته و مناسبی از نظر HSE در سطح فعالیت‌های پروژه به اجرا رساند. از طرف دیگر بروز حوادث در سطح پروژه نه تنها فعالیت پیمانکار آسیب دیده را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند تاثیر نامطلوبی بر روند فعالیت‌‌های سایر پیمانکاران، افراد سازمان و سایر طرف‌های ذینفع ایجاد نماید. عدم رعایت ملاحظات HSE، به خصوص در کشورهای در حال توسعه، همه ساله حوادث جانی، مالی و زیست‌محیطی فراوان برای این کشورها به ارمغان می‌آورد. از طرف دیگر ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران، می‌تواند معیار مناسبی برای کارنامه عملکرد پیمانکار در انتخاب‌های آتی ایشان باشد، به شرط آنکه کلیه پیمانکاران با یک سنجه ارزیابی شوند.  (بشیری نسب, 1387)

 

 

هر چند که در حال حاضر اطلاعات عمومی زیادی در زمینه اندازه‌گیری عملکرد وجود دارد ولی این دانش در زمینه عملکرد اختصاصی سیستمهای ایمنی هنوز اندک می‌باشد. به‌عنوان مثال امروزه مدیران می‌توانند به‌راحتی با بکارگیری الگوهای مختلف به ارزیابی عملکرد عمومی سازمان‌های خود با استفاده از شاخص‌های مثبت بپردازند ولی در زمینه اندازهگیری عملکرد ایمنی، هنوز هم در اغلب سازمانهای داخلی تنها بر روی شاخصهای واکنشی و منفی‌نگر نظیر شاخص فراوانی حادثه، شدت حادثه، تعداد مرگهای شغلی و مواردمشابه تاکید می‌شود.استفاده از شاخص‌های واکنشی برای ارزیابی ایمنی سازمان‌ها با وجود مزایای خود، میتوانند بسیار هزینه‌بر و گران باشند. در دنیای امروز تبدیل شدن خطرات به حوادث که زمینه را برای اندازهگیری شاخصهای واکنشی عملکرد سیستم ایمنی سازمان مهیا میکند، میتواند به قیمت مرگ انسان‌ها، خسارات شدید اقتصادی، آسیبهای جبران ناپذیر زیست محیطی و خدشه دار شدن اعتبار تجاری سازمان تمام شود.  (محمدفام وهمکاران،  1389)

 

 

در راستای مطالب یاد شده در این تحقیق به منظور شناسایی بهترین ترکیب شرکت‌های پیمانکاری در سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در صدد شناسایی شاخص‌های مناسبی جهت ارزیابی عملکرد ایشان برآمدیم. مطالعات انجام شده مختلف نشان میدهد که رفتارهای ناایمن عامل اصلی بروز حوادث ناشی از کار می‌باشد، بطوریکه در مطالعات مختلف نسبت مستقیم بین نرخ بروز رفتارهای ناایمن با بروز حوادث مورد تاکید قرار گرفته است. [(Mohamad fam & etc 2008) &  (Andrew 2010)]
در همین راستا در رویکرد پیشگیرانه ایمنی، شناسایی، ارزیابی و کنترل اینگونه شاخص‌ها که سازنده رفتارهای ناایمن است قبل از تبدیل آنها به حوادث فاجعه بار به‌عنوان یکی از استراتژیهای اصلی ارتقاء ایمنی قلمداد شده است. بدیهی است با ارزیابی اینگونه شاخص‌ها در بین شرکتهای پیمانکاری میتوان از شرکت‌های مستعد حوادث شغلی را شناسایی و بر اساس یافته های موجود اقدامات کنترلی را پیریزی نمود.  (محمدفام و همکاران 1389)

 

 

 

 

 


فهرست مطالب                                                                                      
چکیده    1
مقدمه    2
فصل اول : کلیات    4
    1-1) مقدمه    5
    1-2) بیان مسأله    5
    1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق    6
    1-4) متدولوژی انجام کار    7
    1-5) سوالات تحقیق    9
    1-6) نمونه و جامعه آماری تحقیق    9
    1-7) سوابق تحقیق    10
    1-8) تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی تحقیق    12
    1-9) جمع‌بندی فصل    13

 


فصل دوم : ادبیات تحقیق    14
    2-1) مقدمه    15
    2-2) ارزیابی عملکرد     15
    2-2-1) مفهوم ارزیابی عملکرد و تعاریف آن    16
    2-2-2) تاریخچه ارزیابی    16
    2-2-3) کاربرد روش‌های نوین ارزیابی عملکرد HSE در صنایع مختلف    17
    2-3) سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست    19
    2-3-1) کلیات    19
    2-3-2) تعاریف    20
س    2-3-3) الزامات سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت محیط‌زیست      22
    2-3-4) تکنیک‌ها، ابزارها و روش‌های مورد استفاده در مدیریت HSE    42
    2-3-5) ملاحظات خاص ایمنی و بهداشتی و روش‏های کنترل آن در پروژه‌های عمرانی    55
    2-3-6) ملاحظات خاص زیست محیطی و روش‏های کنترل آن در پروژه‌های عمرانی    72
    2-4) ویژگی خبرگان HSE    86
    2-5) جمع‌بندی فصل    86

 


فصل سوم : روش تحقیق    88
3-1) مقدمه    89
3-2) روش تحقیق    89
3-3) نمونه و جامعه آماری    90
3-4) روش جمع‌آوری داده‌ها    91
3-5) ارائه مدل    93
    3-5-1) تعیین شاخص‌ها و وزن‌دهی آنها    93
    3-5-2) بررسی اعتبار معیارها و اوزان مربوط به آنها    99
    3-5-3) انتخاب پیمانکار برتر در حوزه HSE از طریق فرآیند تحلیل سلسله مراتبی    101
3-6) جمع‌بندی فصل    103

 


فصل چهارم : مباحث آماری تحقیق    104
4-1) مقدمه    105
4-2) مطالعه موردی؛ ارزیابی عملکرد پیمانکاران سازمان مهندسی و عمران شهر تهران    105
    4-2-1) آشنایی با سازمان مهندسی و عمران شهر تهران     105
    4-2-1) ارزیابی پیمانکاران    106
4-3) جمع‌بندی فصل    111

 


فصل پنجم : نتیجه‌گیری و ارائه پیشنهادات    113
    5-1) مقدمه    114
    5-2) تحلیل نتایج    115
    5-3) ارائه پیشنهادات    116
    5-3-1) راهکارهای اجرایی     116
    5-3-2) پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی    117
    5-4) جمع‌بندی فصل    119

 


پیوست ها    120
    پیوست 1- چارچوب مصاحبه جهت تعیین شاخص    121
    پیوست 2- چارچوب مصاحبه اعتبارسنجی    122
    پیوست 3- چک لیست ارزیابی عملکرد    123

 


فهرست منابع فارسی    137
فهرست منابع لاتین    139
سایت های اطلاع رسانی    140
چکیده انگلیسی    141
    

 


فهرست جدول ها
2-1. عوامل شکست و یا عوامل بروز حادثه    48
2-2. تعیین زاویه مناسب برای انواع حالات خاک    58
2-3. اقدامات ایمنی در ورود به فضاهای بسته    72
3-1 – اسامی خبرگان شرکت کننده در مصاحبه    91
3-2- گروه‌بندی شاخص‌ها، پس از طبقه‌بندی آنها     93
3-3- حوزه‌های شناسایی شده مربوط به گروه شاخص‌های مرتبط با سیستم‌ مدیریت  HSE    97
3-4- حوزه‌های شناسایی شده مربوط به گروه شاخص‌های مرتبط با ایمنی    97
3-5- حوزه‌های شناسایی شده مربوط به گروه شاخص‌های بهداشتی    98
3-6- حوزه‌های شناسایی شده مربوط به گروه شاخص‌های زیست محیطی    98
3-7- حوزه‌های شناسایی شده مربوط به گروه شاخص‌های مرتبط با منظر شهری    99
3-8 – نتایج حاصل از اعتبارسنجی معیارهای اصلی    99
3-9 – نتایج حاصل از اعتبارسنجی زیر معیارهای سیستم مدیریت HSE    100
3-10 – نتایج حاصل از اعتبارسنجی زیر معیارهای ملاحظات ایمنی    100
3-11 – نتایج حاصل از اعتبارسنجی زیر معیارهای ملاحظات بهداشتی    101
3-12 – نتایج حاصل از اعتبارسنجی زیر معیارهای ملاحظات زیست محیطی    101
3-13 – نتایج حاصل از اعتبارسنجی زیر معیارهای ملاحظات منظر شهری    101
4-1- نتایج ارزیابی پیمانکاران مربوط به گروه شاخص‌های مرتبط با سیستم‌ مدیریت  HSE با درنظر گرفتن اوزان    107
4-2- نتایج ارزیابی پیمانکاران مربوط به گروه شاخص‌های مرتبط با ایمنی درنظر گرفتن اوزان    108
4-3- نتایج ارزیابی پیمانکاران مربوط به گروه شاخص‌های مرتبط با موضوعات بهداشتی درنظر گرفتن اوزان    108

 

 


  فهرست جدول ها
4-4- نتایج ارزیابی پیمانکاران مربوط به گروه شاخص‌های مرتبط با موضوعات زیست محیطی درنظر گرفتن اوزان    109
4-5- نتایج ارزیابی پیمانکاران مربوط به گروه شاخص‌های مرتبط با موضوعات منظر شهری  درنظر گرفتن اوزان    109
4-6- نتایج محاسبه شده برای هر یک از گروه‌های اصلی که مورد ارزیابی    110
4-7- امتیاز موزون محاسبه شده برای هر یک از معیارهای اصلی    110
4-8- رتبه‌بندی پروژه‌ها بر اساس ارزیابی انجام شده    111
4-9 آمارهای موجود برای هر یک از سه پروژه    111
    

 


  فهرست شکل‌ها
2-1- مدل اجرایی HSE-MS    20
2-2- گام‌های ضروری مدیریت خطرات    29
2-3. نحوه شیب‌دارسازی    58
2-4 . جعبه‌های ترانشه    59
2-5 . پله‌بندی    60
2-6- تهویه تونل و محیط‌های سربسته    70
2-7.  نحوه مهار تأسیسات برقی    71
2-8. نمونه‌ای از آلودگی زیست‌محیطی در پروژه‌های شهری    74
3-1 – مدل تحلیل سلسله مراتبی انتخاب پیمانکار برتر در حوزه  HSE    102

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود